05.
הדרכות בארגונים
ניהול מיטבי של מערכות היחסים
עולם הגישור מעניק כלים פשוטים ויישומיים לעובדים ולמנהלים, משפר התמודדות במצבי קיצון, תורם לחיזוק המוטיבציה ולהנעת עובדים , ומוביל לשיפור הביצועים הארגוניים.
במהלך שנותי כמנהלת ומובילה של ארגון גדול בצפון, למדתי כי צמיחה ארגונית מושפעת מטיפוח וניהול נכון של מערכות היחסים.
הדבר בולט במיוחד בארגונים המטפלים באופן ישיר ועקיף במשפחות של לקוחות ומטופלים (כמו: בתי אבות ומסגרות דיור מוגן, שירותים לקשישים ולנכים, בתי ספר ומערכות חינוכיות, מרכזי טיפול במשפחה, ועוד).
מטרת ההדרכות היא פיתוח מיומנויות של שיתוף פעולה וניהול מיטבי של מערכות היחסים בתוך הארגון, עם לקוחות ועם בני משפחתם.
פיתוח מיומנויות גישור וניהול מו"מ:
מטרת ההדרכה היא הטמעת תרבות הגישור בארגון עם דגש מיוחד על שיפור יכולת ההתמודדות עם לקוחות ובני משפחה של לקוחות, ויישום הכלים בחיי היומיום של העובדים. ההכשרה מתמקדת בהכרות עם כלי הגישור כאמצעי לטיפול באי הסכמות וקונפליקטים, ומוכוונת לניהול איכותי ויעיל של מצבי קצה.
ניהול מערכות היחסים בצוות:
כוחה של עבודת צוות נובע מתוך יחסי אמון בצוות, מתוך תחושה של העובדים שהם עצמם צומחים ומתפתחים, ומתוך חיבור של בין הערכים האישיים לערכים הארגוניים. בהדרכה נלמד איך לבנות מערכת יחסים בריאה , מהם שלבים בוני אמון, כיצד לפתור סכסוכים בצוות ואיך נכון ליצור שיתופי פעולה ולפתור בעיות ואי הסכמות בצוות.
פיתוח מנהלים בדרך הגישור:
חיזוק האיכויות הניהוליות באמצעות זיהוי של ערכים אישים, צרכים ואינטרסים אישיים.
טיפול בקונפליקטים בין אישיים ופנימיים כגורמים מעכבים במימוש מטרות ויעדים.
ערוצים להנעת עובדים ומיצוי כשרונות בארגון.
בניית שיתופי פעולה כמנוף לצמיחה ארגונית.
ההדרכות נבנות בהתאמה אישית ועל פי צרכי הארגון

גלית חנין
שולי מביאה את כל הניסיון האישי והמקצועי שלה להנחיה, יש לה יכולת מופלאה להקשיב להתחבר ולהוביל את היחיד והקבוצה לשלב הבא שלהם,

ורדית קמחי
שולי היקרה, העבודה המשותפת שלנו בחודשים האחרונים הייתה כ"כ משמעותית .להפוך רעיון למשהו מעשי שעובד זה לא מובן מאיליו.
תודה ענקית על היכולת הנפלאה שלך לפרק תהליכים מורכבים לפעולות פשוטות ומובנות ולתרגם אותם לפתרונות.על האמונה והתמיכה האין סופיים שאפשרו לנו לצלוח נקודות של חוסר בהירות וקושי.
מאחלת לך שתמשיכי לעשות טוב ולהפיץ טוב

גילה אזולאי
שולמית היקרה, הרצאתך בנושא מיומנויות תקשורת בין אישיות היתה מרתקת. את מעבירה את ההרצאה בנועם ובאסרטיביות. נותנת דוגמאות מוחשיות ואף מאפשרת לתרגל את המיומנויות הנלמדות. ממליצה בחום!!

לקבלת הדרכה מותאמת לארגון:
חייגו: 054-773-5800 | רח' טרומפלדור 7, קרית מוצקין